Sint-Maartensdijk 2016

sint-maartensdijk-2016-2-van-8

Eind oktober ben ik met mijn moeder een paar daagjes gaan uitwaaien in Sint-Maartensdijk, ze heeft daar een klein stacaravanetje op een boerencamping.
Prachtige natuur, mooie landschappen en veel vogels. Ook heel veel wind, en daardoor wel redelijk fris zo eind oktober.Ik maak graag wallpapers voor mijn eigen computer en dit was dan ook ideale moment om dit te doen. Ik heb wat met HDR gewerkt hiervoor, zo dat je toch een speciaal effect krijgt.
Wie de wallpapers in volledige resolutie wil downloaden kan deze hier vinden:
http://aradilon.deviantart.com/gallery/
Een greep uit de foto’s kan je hieronder bekijken:

sint-maartensdijk-2016-9-van-8sint-maartensdijk-2016-8-van-8sint-maartensdijk-2016-7-van-8sint-maartensdijk-2016-6-van-8sint-maartensdijk-2016-5-van-8sint-maartensdijk-2016-4-van-8sint-maartensdijk-2016-3-van-8sint-maartensdijk-2016-1-van-8

Geef een reactie

