Huwelijk Sandra en Sacha

sandra-en-sacha-blog-4-van-11

Ja hoor, ik trek nog steeds foto’s. Maar het zijn er, sinds ik werk bij Alpha Copy, een pak minder geworden. Mede daardoor, maar ook door het vele fietsen dat nu fotografie als voornaamste hobby heeft voorbijgestoken, heb ik nog geen enkele blogpost gemaakt dit jaar. Maar daar komt verandering, nu dat we aan het einde van het fietsseizoen zijn, heb ik een aantal blogposts in de wachtrij staan.
Deze eerste blogpost zal gaan over de meest recente foto’s die ik heb getrokken.
En zoals je leest in de titel zijn de foto’s gemaakt tijdens het huwelijk van Sandra en Sacha.

Sandra mailde mij vorig jaar al of ik hun trouwfoto’s wou trekken.
Ze hadden mijn foto’s leren kennen via mijn nichtje en achternichtjes, Sacha is tevens de broer van de vriend van 1 van die achternichtjes, maar dat wist ik pas na de eerste ontmoeting met Sandra en Sacha. Uit de eerste mails en de eerste ontmoeting bleken Sandra en Sacha’s huwelijk heel dicht aan te leunen bij mijn stijl. Het huwelijk was, buiten de burgerlijke trouw, heel los en creatief, met bijvoorbeeld Sacha’s broer als ceremoniemeester, super tof en ik heb me geamuseerd. Maar genoeg gezeverd hier zijn de foto’s:

sandra-en-sacha-blog-1-van-11sandra-en-sacha-blog-2-van-11sandra-en-sacha-blog-3-van-11sandra-en-sacha-blog-5-van-11sandra-en-sacha-blog-6-van-11sandra-en-sacha-blog-7-van-11sandra-en-sacha-blog-8-van-11sandra-en-sacha-blog-10-van-11

sandra-en-sacha-blog-11-van-11

sandra-en-sacha-blog-9-van-11

De meeste foto’s zijn getrokken met de Nikon D7000 en Tamron 17-50mm of Sigma 70-200mm en de Nikon SB-700 flits.

One thought on “Huwelijk Sandra en Sacha

  1. Pingback: Communie Hanne 2017 | Koen Miseur

Geef een reactie

