Jet Set VS Mooncatchers frisbeematch.

JetSetVSMooncatchers (3 of 10)
Een paar weken geleden was ik door een maat uitgenodigd om een frisbee match te gaan bekijken waarin hij meespeelt.
Natuurlijk heb ik mijn camera meegepakt want dit was een uitgelezen kans om foto’s te maken die ik nog niet had.
Aangekomen bleek het wel donker te zijn ondanks de felle verlichting, waardoor de foto’s nooit echt scherp zijn.
Maar het was wel tof om te fotograferen vooral omdat ik onder de afsluiting ben gekropen en me net naast de zijlijn heb neergezet en niemand er moeilijk over deed. Ik zou dus nog wel wat frisbee-matchen willen fotograferen maar dan overdag.
Hier zijn de foto’s, geniet ervan.

JetSetVSMooncatchers (9 of 10)

JetSetVSMooncatchers (8 of 10)

JetSetVSMooncatchers (7 of 10)

JetSetVSMooncatchers (6 of 10)

JetSetVSMooncatchers (5 of 10)

JetSetVSMooncatchers (4 of 10)

JetSetVSMooncatchers (2 of 10)

JetSetVSMooncatchers (1 of 10)

JetSetVSMooncatchers (10 of 10)

Voor de fotografen toch even de settings dan weet je hoe donker het was: 1/320-f2.8-ISO5000, Nikon D7000, Sigma 70-200mm f2.8 en Nikon 35mm f1.8.

One thought on “Jet Set VS Mooncatchers frisbeematch.

  1. Pingback: 2014 | Koen Miseur

Geef een reactie

